Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1364 lpr

Pompa hamulcowa 1364 LPR

1364 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1364
Pompa hamulcowa 1364

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1364, P30239

numer części:

1364

producent:

LPR

System hamulcowy Bosch
Wymiar gwintu 10 x 1 (3)
Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 20,64
nr EAN 8032532106495

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1364 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: TOYOTA YARIS 1.0/1.3/1.4D 04.99-11.05
numery OEM:
TOYOTA      4720109010
TOYOTA      4720109340
zamienniki:
0 204 123 560
brak
BOSCH
H209119.2.1
brak
FTE automotive GmbH
M 83 015
brak
BREMBO
4005581
brak
GIRLING
FHM1455
brak
FERODO
FHM1463
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1364 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1364 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.