
| Wysokość zabudowy | 119 |
| Liczba otworów do mocowania | 8 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 23 |
| nr EAN | 8033001141153 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PQ-906 JAPANPARTS
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II
01334045, 01334113, 04302925, 1334045, 1334104, 1334113, 4302925, 6334015, 93179383, 97062796, 97105012, 97123330
7941403412, 8943768510, 8944194610, 8971050123, 8941403411, 8941403412, 8943100250, 8943102510, 8943768440, 8943794720, 8944194611, 8944194612, 8970185600, 8970379660, 8970627964, 8971050120, 8971050121, 8971050122, 8971050124, 8971050125, 8971233300, 8971233302, 8979429720
| CHRYSLER | 4317086 | |
| ISUZU | 7941403412 | |
| ISUZU | 8-94376-851-0 | |
| ISUZU | 8-94419-461-0 | |
| ISUZU | 8-97105012-3 | |
| ISUZU | 8941403411 | |
| ISUZU | 8941403412 | |
| ISUZU | 8943100250 | |
| ISUZU | 8943102510 | |
| ISUZU | 8943768440 | |
| ISUZU | 8943794720 | |
| ISUZU | 8944194611 | |
| ISUZU | 8944194612 | |
| ISUZU | 8970185600 | |
| ISUZU | 8970379660 | |
| ISUZU | 8970627964 | |
| ISUZU | 8971050120 | |
| ISUZU | 8971050121 | |
| ISUZU | 8971050122 | |
| ISUZU | 8971050124 | |
| ISUZU | 8971050125 | |
| ISUZU | 8971233300 | |
| ISUZU | 8971233302 | |
| ISUZU | 8979429720 | |
| OPEL | 01334045 | |
| OPEL | 01334113 | |
| OPEL | 04302925 | |
| OPEL | 1334045 | |
| OPEL | 1334104 | |
| OPEL | 1334113 | |
| OPEL | 4302925 | |
| OPEL | 6334015 | |
| OPEL | 93179383 | |
| OPEL | 97062796 | |
| OPEL | 97105012 | |
| OPEL | 97123330 | |
| VAUXHALL | 94376851 | |
| VAUXHALL | 97018560 | |
| VAUXHALL | 97062796 | |
| VAUXHALL | 97123330 |
Zastosowanie Pompa wodna PQ-906 JAPANPARTS w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PQ-906 JAPANPARTS:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.