Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.3 (CB1A) (1992.06-1995.02) 75km » TF-274 japanparts
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) 1.3 (cb1a) (1992.06-1995.02) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny TF-274 JAPANPARTS

TF-274 Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

TF-274

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Długość [mm]325
Średnica wewnętrzna [mm]9
Średnica wewnętrzna 1 [mm]9
nr EAN8033001319378
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny TF-274 JAPANPARTS

PRZEWÓD HAM JAPANPARTS TF-274
numery OEM:
TOYOTA      9094702780

Zastosowanie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny TF-274 JAPANPARTS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.