Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 2019186 kamoka

OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. TYŁ BMW X3 10-17, X4 13- 2019186 KAMOKA

2019186 OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. TYŁ BMW X3 10-17, X4 13- KAMOKA
kamoka 2019186
OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. TYŁ BMW X3 10-17, X4 13- 2019186
2019186

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

2019186

dostawca:

KAMOKA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. TYŁ BMW X3 10-17, X4 13- 2019186 KAMOKA

OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. TYŁ BMW X3 10-17, X4 13- 2019186 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. TYŁ BMW X3 10-17, X4 13- 2019186 producenta KAMOKA

BMW

33536787189, 6787189

numery OEM:
BMW      33 53 6 787 189
BMW      6 787 189
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. TYŁ BMW X3 10-17, X4 13- 2019186 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. TYŁ BMW X3 10-17, X4 13- 2019186 KAMOKA:

Jacek, Dzwola
2022-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Zalesie
2022-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.