Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Mini MINI kabriolet (R57) Cooper S (2007.11-2008.12) 170km » HX 46 knecht
wybrany samochód: 
Mini Mini Kabriolet (r57) Cooper S (2007.11-2008.12) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 46 KNECHT

HX 46 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 46
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 46
HX 46
knecht HX 46 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
69.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

79812736

numer części:

HX 46

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówAutomatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]23
Średnica wewnętrzna 2 [mm]33
Średnica wewnętrzna 3 [mm]26,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Długość całkowita [mm]189,7
Szerokość [mm]175
Wysokość 1 [mm]20
nr EAN4009026089644
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 46 KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201) 1.8-5.6 01.68-03.02
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1262770295
MERCEDES-BENZ      A1262770295

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 46 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 46 KNECHT:

Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.