Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 247 knecht

Filtr oleju OC 247 KNECHT

OC 247 Filtr oleju KNECHT

    Ocena:
5/5 (154 ocen)
numery handlowe:

78743817

numer części:

OC 247

dostawca:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 76,0
Wysokość [mm] 120
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 1
nr EAN 4009026031049

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 247 KNECHT

FILTR OLEJU KNECHT/MAHLE TRUCK OC 247 ALFA ROMEO 155, 164, 168 93-98 VOYAGER II III IV 92-08 JEPP CHEROKEE, GRAND CHEROKEE 95-99 FRONTERA 96-98
numery OEM:
AUDI      0003945577
CHRYSLER      00K05003558AB
CHRYSLER      04720364
CHRYSLER      04778838
CHRYSLER      05003558AA
CHRYSLER      05003558AB
CHRYSLER      4720364
CHRYSLER      4778838
CHRYSLER      5003558AA
CHRYSLER      5003558AB
CHRYSLER      K05003558AA
FIAT      0060553431
FIAT      0060808974
FIAT      46795125
FIAT      60553431
FIAT      60808974
FIAT      71736168
GMC      90542344
OPEL      0649015
OPEL      41152006F
OPEL      5650314
OPEL      649000
OPEL      649015
OPEL      90542344
OPEL      91155611
VAUXHALL      91153945
VAUXHALL      91155611
VAG      0003945577

Zastosowanie Filtr oleju OC 247 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 247 KNECHT:

Janusz, Warszawa
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
Łukasz, Wieruszów
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, SŁUPSK
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Jaworzno
2022-04-07
 5/5
Jw
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michal, Ciechanów
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
Łukasz, Wieruszów
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, BIELSK
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Tomasz, Żyrzyn
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, KOŁOBRZEG
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
Jacek, Warszawa
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Dziaoszyce
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
Przemysław, Poznań
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DARIUSZ, WARSZAWA
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Włocławek
2024-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Nadarzyn
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Miłosz, Olkusz
2022-03-22
 5/5
Luź
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2023-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lech, Kamienna Góra
2023-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu
Jan, Ostrów Wielkopolski
2025-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Opole
2020-05-06
 5/5
Dobrałem OC 90 OF knecht na podstawie katalogu dostępnego w sklepie. Wszystko się zgadza i pasuje
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
OK Polecam

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.