Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volkswagen GOLF VI Variant (AJ5) 1.2 TSI (2010.07-2013.07) 86km » OC 314 knecht
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vi Variant (aj5) 1.2 Tsi (2010.07-2013.07) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 314 KNECHT

OC 314 Filtr oleju KNECHT

    Ocena:
5/5 (154 ocen)
numery handlowe:

78503948

numer części:

OC 314

dostawca:

KNECHT

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez OC 295
nr EAN4009026201534
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez OC 295

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 314 KNECHT

FILTR OLEJU KNECHT/MAHLE OC 314
numery OEM:
VAG      047115561B
VAG      047115561G

Zastosowanie Filtr oleju OC 314 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 314 KNECHT:

Jacek, Warszawa
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Nowy Dwór Gdański
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Wieruszów
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Dukla
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Brzeg
2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
Tomasz, Warszawa
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Hajnówka
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Ząbki
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Paweł, Szczecin
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Motycz
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
Janusz, Warszawa
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Skalmierzyce
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
Kamil, Komarówka Podlaska
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Warszawa
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, WARSZAWA
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
Artur, Zielonka
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.