Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 571 knecht

Filtr oleju OC 571 KNECHT

OC 571 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 571

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

70366669

numer części:

OC 571

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 76,0
Wysokość [mm] 120
Gwintowana złączka 13/16"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 1
nr EAN 4009026601907
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 571 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA, OPEL ANTARA A 3.2 06.06-
numery OEM:
OPEL      4803201
OPEL      92068246
CHEVROLET      92068246

Zastosowanie Filtr oleju OC 571 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 571 KNECHT:

Alfred, Łubowo
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
Mateusz, Ruciane-Nida
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Radzymin
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie
JACEK, KOŁOBRZEG
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
Mariusz, Wrocław
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Koronowo
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Jaworzno
2022-04-07
 5/5
Jw
Rafał, Nowy Dwór Gdański
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Siennica
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
VITALI, WARSZAWA
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Hajnówka
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Szczecin
2025-05-06
 5/5
Bez uwag
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Miłosz, Olkusz
2022-03-22
 5/5
Luź
Michał, Mokrzyska
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Szczecin
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Włocławek
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
Waldemar, Józefosław
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
Paweł, Kamień
2024-02-08
 3/5
Filtr oleju nie był uszkodzony ale opakowanie było rozcięte czymś ostrym
VITALI, WARSZAWA
2023-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Lublin
2022-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.