Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 121D knecht

Filtr oleju OX 121D KNECHT

OX 121D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 121D
Filtr oleju OX 121D
OX 121D

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (154 ocen)
numery handlowe:

78626368

numer części:

OX 121D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 192
Średnica [mm] 82,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 28,0
nr EAN 4009026013236

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 121D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: BMW 7 (E32) 5.0 09.87-09.94
numery OEM:
BMW      11421713698 O.D.
BMW      11421731635
BMW      1731635
zamienniki:
H 952
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

Zastosowanie Filtr oleju OX 121D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 121D KNECHT:

Mateusz, Ruciane-Nida
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
Szymon, Włocławek
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
Adam, Brzeg
2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
Piotr, Białystok
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu
Lukasz, Opole
2020-05-06
 5/5
Dobrałem OC 90 OF knecht na podstawie katalogu dostępnego w sklepie. Wszystko się zgadza i pasuje
Sławomir, Warszawa
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Dziaoszyce
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
Tomasz, Warszawa
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Wrocław
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
VITALI, WARSZAWA
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Siennica
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lech, Kamienna Góra
2023-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Motycz
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
Paweł, Łukowa
2020-01-21
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę knecht do mojego samochodu
Miłosz, Olkusz
2022-03-22
 5/5
Luź
Tomasz, Warszawa
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Skalmierzyce
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
Sławomir, Warszawa
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Andrzej, warszawa
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Wielgie
2019-09-03
 5/5
Do swojego samochodu zakładam zawsze części knecht jak są dostępne
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Nowy Wiśnicz
2020-02-22
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
Andrzej, Warszawa
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.