Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ssangyong ACTYON I 2.0 Xdi (2005.11-???) 141km » 38273 01 lemförder
wybrany samochód: 
Ssangyong Actyon I 2.0 Xdi (2005.11-???) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przegub 38273 01 LEMFÖRDER

38273 01 Przegub LEMFÖRDER
lemförder 38273 01
Przegub 38273 01
365.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (20 ocen)
numer części:

38273 01

producent:

LEMFÖRDER

Układ kierowniczyna cylindrze kierującym
Długość [mm]75
Gwint wewnętrzny [mm]M26x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Wymiar stożka [mm]30
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Wersja śruby/nakrętkiNakrętka koronowa i zawleczka
nr EAN4047437456259

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przegub 38273 01 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego (rodzaj gwintu wewnętrzny kierunek prawostronny, M26x1,5mm/M24x1,5mm, L-75mm) pasuje do: IVECO EUROSTAR, EUROTECH MH, EUROTECH MP, STRALIS I, STRALIS II, S-WAY 07.82-
numery OEM:
IVECO      42533073
IVECO      42578600
IVECO      50 01 849 879
MERCEDES-BENZ      000 996 48 45
MERCEDES-BENZ      001 460 70 48
MERCEDES-BENZ      A 000 996 48 45
MERCEDES-BENZ      A 001 460 70 48
zamienniki:
JTE0128
brak
TRW

Zastosowanie Przegub 38273 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Przegub 38273 01 LEMFÖRDER:

Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
ok
Robert, Gryfino
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Brzeźnica
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kielce
2024-09-11
 5/5
T
Michał, Konstantynów Łódzki
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kendel, Warszawa
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2024-07-03
 5/5
Lemforder bardzo dobra jakość
Mateusz, HIpolitów
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stalowa Wola
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, HIpolitów
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, ZAWIERCIE
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Gryfino
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kielce
2024-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stalowa Wola
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Olsztyn
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, HIpolitów
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Olsztyn
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Konstantynów Łódzki
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.