Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI (2013.05-2017.03) 105km » 1316 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vii Variant (ba5, Bv5) 1.6 Tdi (2013.05-2017.03) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1316 LPR

1316 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1316, P30205

numer części:

1316

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (3)
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBosch
otwór Ø [mm]23,81
nr EAN8032532102237
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1316 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: RENAULT TRAFIC 1.9D 06.97-03.01
numery OEM:
RENAULT      7701205784
zamienniki:
0 204 123 410
brak
BOSCH
M 68 010
brak
BREMBO
FHM1232
brak
FERODO
4007660
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1316 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1316 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.