Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1517 lpr

Pompa hamulcowa 1517 LPR

1517 Pompa hamulcowa LPR

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1517, P04645

numer części:

1517

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
System hamulcowy TRW
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532022078

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1517 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: AUSTIN MAESTRO, MONTEGO, MG MAESTRO, MONTEGO, ROVER MAESTRO, MONTEGO, MONTEGO ESTATE 1.3-2.0D 03.83-10.95
numery OEM:
AUSTIN      CDU3792
AUSTIN      GMC191
AUSTIN      GMC200
AUSTIN      GMC243
AUSTIN      GMC244
MG      CDU3792
MG      GMC191
MG      GMC200
MG      GMC243
MG      GMC244
ROVER      CDU3792
ROVER      GMC191
ROVER      GMC200
ROVER      GMC243
ROVER      GMC244
zamienniki:
0 986 480 623
brak
BOSCH
M 52 002
brak
BREMBO
FHM1241
brak
FERODO
05-0120
brak
METELLI CIFAM
PMF239
brak
TRW
4005240
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1517 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1517 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.