Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1566 lpr

Pompa hamulcowa 1566 LPR

1566 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1566
Pompa hamulcowa 1566

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1566, P30372

numer części:

1566

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12 x 1 (3)
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 26,98
System hamulcowy ATE
nr EAN 8032928082679

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1566 LPR

Pompa hamulcowa (26,98mm) pasuje do: PORSCHE CAYENNE, VW CALIFORNIA T5 CAMPER, MULTIVAN T5, TOUAREG, TRANSPORTER T5 1.9D-6.0 09.02-

Pompa hamulcowa 1566 ma zastosowanie do modeli samochodów

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa hamulcowa 1566 producenta LPR

PORSCHE

95535501500, 95535501510, 95535501520

VOLKSWAGEN

7H0611019A, 7H0611019B, 7L0611019, 7L0611019A, 7L0611019B, 7L0611019E

numery OEM:
PORSCHE      95535501500
PORSCHE      95535501510
PORSCHE      95535501520
VOLKSWAGEN      7H0611019A
VOLKSWAGEN      7H0611019B
VOLKSWAGEN      7L0611019
VOLKSWAGEN      7L0611019A
VOLKSWAGEN      7L0611019B
VOLKSWAGEN      7L0611019E

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1566 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1566 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.