Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel CORSA B Furgon/hatchback (S93) 1.5 D (F08, W5L) (1994.09-1997.05) 50km » 1769 lpr
wybrany samochód: 
Opel Corsa B Furgon/hatchback (s93) 1.5 D (f08, W5l) (1994.09-1997.05) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1769 LPR

1769 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1769, P30479

numer części:

1769

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyBOSCH
Wymiar gwintu10 X 1 (2)
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
otwór Ø [mm]25,4
nr EAN8032928105590
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1769 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.2D-3.2D 04.06-12.14
numery OEM:
FORD      1371487
FORD      1383528
FORD      1433955
FORD      1633071
FORD      6C112K478AB
FORD      6C112K478AC
FORD      6C112K478AD

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1769 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1769 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.