Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3262 lpr

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3262 LPR

3262 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3262
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3262
3262
lpr 3262 Wysprzęglik centralny sprzęgła
189.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:8 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 8 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3262, M30249

numer części:

3262

producent:

LPR

Materiał Tworzywo sztuczne
otwór Ø [mm] 31
nr EAN 8032928150521
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3262 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: OPEL VIVARO B, RENAULT ESPACE IV, LAGUNA, LAGUNA II, LAGUNA III, LATITUDE, MASTER III, MEGANE III, SCENIC II, TRAFIC II, VEL SATIS 1.6D-2.3D 11.02-

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3262 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3262 producenta LPR

RENAULT

8200680860, 8200790630, 8200828530, 8200846753, 8200902797

numery OEM:
RENAULT      8200680860
RENAULT      8200790630
RENAULT      8200828530
RENAULT      8200846753
RENAULT      8200902797

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3262 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.