Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Toyota SIENNA (_L3_) 3.5 4WD (GSL35_) (2010.01-???) 267km » 3479 lpr
wybrany samochód: 
Toyota Sienna (_l3_) 3.5 4wd (gsl35_) (2010.01-???) 267km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3479 LPR

3479 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3479
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3479
3479
lpr 3479 Wysprzęglik centralny sprzęgła
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3479 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3479 lpr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

3479, M30449

numer części:

3479

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyFTE
otwór Ø [mm]32
Wymiar gwintu12
Wymiar gwintu13
nr EAN8032928039765
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3479 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: FORD COUGAR, GALAXY I, GALAXY MK I, MONDEO I, MONDEO II, MONDEO III, JAGUAR X-TYPE I, SEAT ALHAMBRA, VW SHARAN 1.6-3.0 01.93-03.10
numery OEM:
FORD      1478806
FORD      7113400
FORD      94ZT7A564AA
FORD      94ZT7A564AB
FORD      F5RZ7A508B
JAGUAR      C2S19829
JAGUAR      C2S46903
VOLKSWAGEN      006141165
VOLKSWAGEN      006141165C
VOLKSWAGEN      06141165C

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3479 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.