Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4162 lpr

Cylinderek hamulcowy 4162 LPR

4162 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4162, C26047

numer części:

4162

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy SANKYO
Rozstaw śrub mocujących [mm] 40
nr EAN 8032532011065

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4162 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: TOYOTA CROWN, LAND CRUISER, LAND CRUISER 100, LAND CRUISER 80, LITEACE, MODEL F, TOWN ACE 1.5-4.7 03.69-
numery OEM:
TOYOTA      4755028040
TOYOTA      4755030120
TOYOTA      4755039215
zamienniki:
39-4405
brak
KAGER
0 986 AB8 010
brak
BOSCH
A 12 521
brak
BREMBO
FHW4287
brak
FERODO
5005209
brak
GIRLING

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4162 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4162 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.