Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4239 lpr

Cylinderek hamulcowy 4239 LPR

4239 Cylinderek hamulcowy LPR

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4239, C16353

numer części:

4239

dostawca:

LPR

otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy ATE
Rozstaw śrub mocujących [mm] 26
nr EAN 8032532011812

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4239 LPR

Cylinderek hamulcowy przód L/P pasuje do: VW GARBUS 1.2/1.3/1.6 08.65-03.81
numery OEM:
VOLKSWAGEN      113611067
VOLKSWAGEN      361611067
VOLKSWAGEN      361611067A
zamienniki:
39-4429
brak
KAGER
FHW4049
brak
FERODO
R2393A1
brak
FTE automotive GmbH
04-0457
brak
METELLI CIFAM
5007124
brak
GIRLING
804719
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4239 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4239 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.