Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4512 lpr

Cylinderek hamulcowy 4512 LPR

4512 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4512
Cylinderek hamulcowy 4512
4512
lpr 4512 Cylinderek hamulcowy
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4512, C12323

numer części:

4512

producent:

LPR

Wymiar gwintu 3/8 24 UNF
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
Rozstaw śrub mocujących [mm] 31
otwór Ø [mm] 22
nr EAN 8032532014417

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4512 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: RENAULT 4, 4/MINIVAN, 5, 6, RODEO 5 0.8-1.4 10.62-06.90

Cylinderek hamulcowy 4512 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4512 producenta LPR

RENAULT

7700620885, 7701349150, 7701365033, 7701365379, 8414248

numery OEM:
RENAULT      7700620885
RENAULT      7701349150
RENAULT      7701365033
RENAULT      7701365379
RENAULT      8414248
zamienniki:
39-4266
brak
KAGER
A 12 029
brak
BREMBO
FHW107
brak
FERODO
R22042B1
brak
FTE automotive GmbH
5006175
brak
GIRLING
803904
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4512 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4512 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.