Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5184 lpr

Cylinderek hamulcowy 5184 LPR

5184 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5184
Cylinderek hamulcowy 5184
5184
lpr 5184 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5184 lpr
Cylinderek hamulcowy 5184 lpr
Cylinderek hamulcowy 5184 lpr
Cylinderek hamulcowy 5184 lpr
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5184, C31176

numer części:

5184

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Aluminium
System hamulcowy AP Lockheed
Rozstaw śrub mocujących [mm] 27
otwór Ø [mm] 20,64
nr EAN 8032928093392

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5184 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C FIAT 500, 500 C, 500L, PANDA, PANDA/HATCHBACK, TIPO FORD KA 0.9-Electric 09.03-

Cylinderek hamulcowy 5184 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5184 producenta LPR

FIAT

77365803

FORD

1713760, AS512261AA

numery OEM:
FIAT      77365803
FORD      1713760
FORD      AS512261AA

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5184 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5184 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.