Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 2.5 TD 4WD (K74T) (2001.09-2007.12) 115km » 6700 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 (k7_t, K6_t, K5_t) 2.5 Td 4wd (k74t) (2001.09-2007.12) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6700 LPR

6700 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6700, P07031

numer części:

6700

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]19,05
Wymiar gwintu10 x 1,25 (3)
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532025987
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6700 LPR

Pompa hamulcowa (19,05mm) pasuje do: FIAT 126, FSO 126P, SEAT 850 0.6/0.9 01.66-12.91
numery OEM:
FIAT      4285587
FIAT      4341665
FIAT      4372983
FIAT      792170
FIAT      793332
SEAT      DG16810501
zamienniki:
39-0105
brak
KAGER
M 23 084
brak
BREMBO
FHM1054
brak
FERODO
LM70001
brak
DELPHI
05-0005
brak
METELLI CIFAM
0 204 122 258
brak
BOSCH
4004159
brak
GIRLING
05-0050
brak
METELLI CIFAM

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6700 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6700 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.