Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Iveco DAILY VI Furgon 35S21, 35C21, 40C21, 42S21, 50C21, 60C21, 65C21, 70C21 (2021-???) 207km » 6753 lpr
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon 35s21, 35c21, 40c21, 42s21, 50c21, 60c21, 65c21, 70c21 (2021-???) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6753 LPR

6753 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6753, P07090

numer części:

6753

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]19,05
Wymiar gwintu10 x 1,25 (3)
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532026472
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6753 LPR

Pompa hamulcowa (19,05mm) pasuje do: LANCIA DELTA I, PRISMA 1.3-1.9D 09.79-12.92
numery OEM:
LANCIA      790741
LANCIA      793233
zamienniki:
39-0182
brak
KAGER
05-0158
brak
METELLI CIFAM
PMD217
brak
TRW
4004412
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6753 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6753 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.