Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP142 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP142 LUCAS ELECTRICAL

ACP142 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

    Ocena:
numer części:

ACP142

śr. koła pasowego [mm]:119
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:8
Ograniczenia producenta:SANDEN SD7V16
Ilość oleju [ml]:135
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP142 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP142 12V CITROEN/ PEUGEOT

Kompresor, klimatyzacja ACP142 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP142 producenta LUCAS ELECTRICAL

PEUGEOT

6453JN, 6453JQ, 6453LQ, 6453LR, 6453LX, 9646416780, 9800859180

numery OEM:
PEUGEOT      6453.JN
PEUGEOT      6453.JQ
PEUGEOT      6453.LQ
PEUGEOT      6453.LR
PEUGEOT      6453.LX
PEUGEOT      6453JN
PEUGEOT      6453JQ
PEUGEOT      6453LQ
PEUGEOT      6453LR
PEUGEOT      6453LX
PEUGEOT      9646416780
PEUGEOT      9800859180

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP142 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.