Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP159 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP159 LUCAS ELECTRICAL

ACP159 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

    Ocena:
numer części:

ACP159

śr. koła pasowego [mm]:115
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:ZEXEL DCW-17B
Ilość oleju [ml]:250
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP159 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP159 12V AUDI

Kompresor, klimatyzacja ACP159 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP159 producenta LUCAS ELECTRICAL

AUDI

077260803AA, 077260803AB, 077260803AC, 077260803AD, 077260803AE, 077260805AD, 077260805AE

numery OEM:
AUDI      077260803AA
AUDI      077260803AB
AUDI      077260803AC
AUDI      077260803AD
AUDI      077260803AE
AUDI      077260805AD
AUDI      077260805AE
zamienniki:
8FK 351 133-031
brak
HELLA
8FK 351 133-531
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP159 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.