Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen TRANSPORTER T4 Furgon (70A, 70H, 7DA, 7DH) 2.5 TDI Syncro (1995.09-2003.04) 102km » ACP351 lucas electrical
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T4 Furgon (70a, 70h, 7da, 7dh) 2.5 Tdi Syncro (1995.09-2003.04) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP351 LUCAS ELECTRICAL

ACP351 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

ACP351

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:HARRISON V5
śr. koła pasowego [mm]:119
Ilość żeber:4
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:265
Olej do sprężarki:PAG 150

Status produktu: Normal
Ograniczenia producenta:HARRISON V5
śr. koła pasowego [mm]:119
Ilość żeber:4
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:265
Olej do sprężarki:PAG 150

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP351 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP351 12V FIAT/ LANCIA
numery OEM:
FIAT      46525369
FIAT      55192057

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP351 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.