Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP660 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP660 LUCAS ELECTRICAL

ACP660 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
851.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.

    Ocena:
numer części:

ACP660

Ograniczenia producenta:HCC HS-18
śr. koła pasowego [mm]:125
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość żeber:5

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP660 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 418.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP660 12V HYUNDAI

Kompresor, klimatyzacja ACP660 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP660 producenta LUCAS ELECTRICAL

HYUNDAI

9770126010, 9770126011, 977013A570, 977013A571, 977013A580, 977013A581, 977013A900, 977013A910, 977013E400

numery OEM:
HYUNDAI      97701-26010
HYUNDAI      97701-26011
HYUNDAI      97701-3A570
HYUNDAI      97701-3A571
HYUNDAI      97701-3A580
HYUNDAI      97701-3A581
HYUNDAI      97701-3A900
HYUNDAI      97701-3A910
HYUNDAI      97701-3E400

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP660 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.