Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Piaggio BRAVO Bravo (EEV1T, ERM1T) (1972.01-1975.12) 1km » ACP687 lucas electrical
wybrany samochód: 
Piaggio Bravo Bravo (eev1t, Erm1t) (1972.01-1975.12) 1km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP687 LUCAS ELECTRICAL

ACP687 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
837.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:7 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP687

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:CALSONIC CSV717
śr. koła pasowego [mm]:110
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość żeber:4
Ilość oleju [ml]:150
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal
Ograniczenia producenta:CALSONIC CSV717
śr. koła pasowego [mm]:110
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość żeber:4
Ilość oleju [ml]:150
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP687 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP687 12V BMW
numery OEM:
BMW      64526915388
BMW      64526916232
BMW      64526918000
BMW      64526936883
BMW      6918000

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP687 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.