Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP699 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP699 LUCAS ELECTRICAL

ACP699 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
728.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:5 szt. wysyłka Wtorek
:5 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

ACP699

Ograniczenia producenta:DENSO 6SEU14C
śr. koła pasowego [mm]:109
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość żeber:6
Ilość oleju [ml]:130
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP699 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP699 12V SKODA

Kompresor, klimatyzacja ACP699 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP699 producenta LUCAS ELECTRICAL

SKODA

6Q0820803K, 6Q0820808A, 6Q0820808C, 6Q0820808E

numery OEM:
SKODA      6Q0820803K
SKODA      6Q0820808A
SKODA      6Q0820808C
SKODA      6Q0820808E
VAG      6R0820803D
VAG      6R0820803F
zamienniki:
447180-7290
brak
DENSO
447190-7630
brak
DENSO
8FK 351 105-181
brak
HELLA
8FK 351 110-481
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP699 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.