Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 3.0 TDI (2015.09-2018.08) 218km » ACP985 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 (8w2, 8wc) 3.0 Tdi (2015.09-2018.08) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP985 LUCAS ELECTRICAL

ACP985 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,100.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP985

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:CALSONIC CSE717C
Ilość żeber:4
Liczba otworów do mocowania:3
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:200

Status produktu: Normal
Ograniczenia producenta:CALSONIC CSE717C
Ilość żeber:4
Liczba otworów do mocowania:3
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:200

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP985 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
BMW      64509121762
BMW      64509121762-01
BMW      64509121762-02
BMW      64529121761
BMW      64529121761-04
BMW      64529185146
BMW      64529195971
BMW      9121762
BMW      9185146
BMW      9195971

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP985 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.