Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA02365 lucas electrical

Alternator LRA02365 LUCAS ELECTRICAL

LRA02365 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02365

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02365

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:180
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:65
Zacisk:M8
otwór - śr. 1 [mm]:9
Długość 3 [mm]:56
Grubość 1 [mm]:70
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
dla numeru OE:TG17C023 TG17C044

Status produktu: Normal
Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:180
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:65
Zacisk:M8
otwór - śr. 1 [mm]:9
Długość 3 [mm]:56
Grubość 1 [mm]:70
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
dla numeru OE:TG17C023 TG17C044

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02365 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator LRA02365 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Alternator LRA02365 producenta LUCAS ELECTRICAL

numery OEM:
VAG      06E903016G
VAG      06E903016L
VAG      06E903016LX
VAG      06E903016M
zamienniki:
DRA0053
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
437528
brak
VALEO
DRA0358
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
439536
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator LRA02365 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02365 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.