Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.0 (P03W, P13W) (1986.11-2004.05) 87km » 060810179010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 Iii Autobus (p0_w, P1_w, P2_w, P3_w) 2.0 (p03w, P13w) (1986.11-2004.05) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060810179010 MAGNETI MARELLI

060810179010 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717172012, 060810179010, BAE680AK, BAEQ172

numer części:

060810179010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Artykuł wychodzący
zastąpiony przez 060717172012
JakośćO.E. (Original)
nr EAN8001063761107
Status produktu: Artykuł wychodzący
zastąpiony przez 060717172012

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060810179010 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 158 77 03
MERCEDES-BENZ      160 158 77 03
MERCEDES-BENZ      A 000 158 77 03
MERCEDES-BENZ      A 160 158 77 03
SMART      000 3100 V003
SMART      000 3100 V004
SMART      000 3100 V005
SMART      Q0003100V003
SMART      Q0003100V004
SMART      Q0003100V005

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060810179010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060810179010 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.