| Natężenie prądu [A] | 10 |
| Technika połączeń | PIN |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Kąt nachylenia | 63 |
| Napięcie [V] | 11 |
| Długość 1 [mm] | 76 |
| Długość 2 [mm] | 30,5 |
| Długość całkowita [mm] | 134,5 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Czas nagrzewania [min] | 7 |
| nr EAN | 8001063301617 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900025304 MAGNETI MARELLI
| OPEL | 1214033 | |
| OPEL | 1214056 | |
| OPEL | 1214305 | |
| OPEL | 91196669 | |
| OPEL | 9196669 | |
| OPEL | 93178225 | |
| OPEL | 93197244 | |
| SAAB | 53 44 502 | |
| SAAB | 93197244 | |
| VAUXHALL | 91196669 | |
| VAUXHALL | 9196669 | |
| VAUXHALL | 93178225 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900025304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.