| Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
| Technika połączeń | PIN |
| Natężenie prądu [A] | 10 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Kąt nachylenia | 63 |
| Napięcie [V] | 11 |
| Długość 1 [mm] | 46 |
| Długość 2 [mm] | 29 |
| Długość całkowita [mm] | 97 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Czas nagrzewania [min] | 7 |
| nr EAN | 8001063632896 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900085304 MAGNETI MARELLI
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
N10579201, N10579202
1690048, 1207068, 1207069, 1517247, 1M2118B515AA, 1M2118B515BA
N10579201, N10579202
| FORD | 1 690 048 | |
| FORD | 1207068 | |
| FORD | 1207069 | |
| FORD | 1517247 | |
| FORD | 1M21-18B515-AA | |
| FORD | 1M21-18B515-BA | |
| FORD | 1M2118B515AA | |
| FORD | 1M2118B515BA | |
| SEAT | N10579201 | |
| SEAT | N10579202 | |
| VOLKSWAGEN | N10579201 | |
| VOLKSWAGEN | N10579202 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900085304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.