| Technika połączeń | PIN |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
| Natężenie prądu [A] | 10 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Kąt nachylenia | 93 |
| Napięcie [V] | 7 |
| Długość 1 [mm] | 115,5 |
| Długość 2 [mm] | 25,5 |
| Długość całkowita [mm] | 163,4 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Czas nagrzewania [min] | 2 |
| nr EAN | 8001063803005 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900111304 MAGNETI MARELLI
| NISSAN | 11065 00Q0C | |
| NISSAN | 11065 00Q0G | |
| NISSAN | 11065 5X00A | |
| NISSAN | 1106500Q0B | |
| NISSAN | 110655813R | |
| OPEL | 4431096 | |
| OPEL | 4435091 | |
| OPEL | 93161575 | |
| OPEL | 93198468 | |
| OPEL | 93198739 | |
| RENAULT | 74 85 133 643 | |
| RENAULT | 8200546885 | |
| VAUXHALL | 93198468 | |
| VAUXHALL | 93198739 | |
| INFINITI | 11065 00Q0C |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900111304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.