Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071758833 magneti marelli

Filtr oleju 152071758833 MAGNETI MARELLI

152071758833 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154068324060, 71758833

numer części:

152071758833

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 69
Rodzaj filtra Wkład filtra
Średnica 1 [mm] 24
Średnica 2 [mm] 24
średnica zewnętrzna [mm] 65
nr EAN 8001063523606

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758833 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju 152071758833 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Filtr oleju 152071758833 producenta MAGNETI MARELLI

CITROËN

1109AH, 1109AJ, 1109CK, 1109CL, 1109X4, 1109Z0, 1109Z2, 9467645080, 9467645180, 9818914980

MITSUBISHI

MN982159, MN982380, MN982419, TS200007

PEUGEOT

1109AH, 1109AJ, 1109CK, 1109CL, 1109X3, 1109Y9, 1109Z1, 9467645080, 9467645180, 9818914980, E149234

FIAT

9467521180, 9467558380, 9662282580

FORD

1303476, 1373069, 1427824, 1717510, 1727561, 6C1Q6744AA, 6C1Q6744BA, 6G9Q6744AA

LAND ROVER

LR001247, LR004459, LR030778

VOLVO

30650798, 31372700

TOYOTA

SU001A0178

numery OEM:
BMW      11427557012
BMW      11427622446
CITROËN      1109AH
CITROËN      1109AJ
CITROËN      1109CK
CITROËN      1109CL
CITROËN      1109X4
CITROËN      1109Z0
CITROËN      1109Z2
CITROËN      9467645080
CITROËN      9467645180
CITROËN      9818914980
FIAT      9467521180
FIAT      9467558380
FIAT      9662282580
FORD      1303476
FORD      1373069
FORD      1427824
FORD      1717510
FORD      1727561
FORD      6C1Q6744AA
FORD      6C1Q6744BA
FORD      6G9Q6744AA
MITSUBISHI      MN982159
MITSUBISHI      MN982380
MITSUBISHI      MN982419
MITSUBISHI      TS200007
PEUGEOT      1109AH
PEUGEOT      1109AJ
PEUGEOT      1109CK
PEUGEOT      1109CL
PEUGEOT      1109X3
PEUGEOT      1109Y9
PEUGEOT      1109Z1
PEUGEOT      9467645080
PEUGEOT      9467645180
PEUGEOT      9818914980
PEUGEOT      E149234
TOYOTA      SU001A0178
VOLVO      30650798
VOLVO      31372700
LAND ROVER      LR001247
LAND ROVER      LR004459
LAND ROVER      LR030778

Zastosowanie Filtr oleju 152071758833 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758833 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.