Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 341500000240 magneti marelli

Zestaw łańcucha rozrządu 341500000240 MAGNETI MARELLI

341500000240 Zestaw łańcucha rozrządu MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

MCK0240

numer części:

341500000240

producent:

MAGNETI MARELLI

Wykonanie łańcucha Łańcuch zamknięty
Wykonanie łańcucha Simplex
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Ilość ogniw łańcucha 130
nr EAN 8001063757759

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 341500000240 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
OPEL      11098761
OPEL      11099271
OPEL      11099272
OPEL      11099641
OPEL      11103991
OPEL      24428734
OPEL      55352909
OPEL      55353162
OPEL      55353997
OPEL      55353998
OPEL      55353999
OPEL      55355345
OPEL      55561181
OPEL      55562234
OPEL      55564509
OPEL      90531119
OPEL      no number OE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 341500000240 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.