Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid (2020-???) 204km » 352024282000 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 40 Tdi Mild Hybrid (2020-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352024282000 MAGNETI MARELLI

352024282000 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

24282

numer części:

352024282000

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 352317100300
Średnica 1 [mm]52
Średnica 2 [mm]27
Wysokość 1 [mm]35
Temperatura otwarcia [°c]82
nr EAN8001063645001
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 352317100300

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352024282000 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
DAIHATSU      16341-87788-000
DAIHATSU      1634187788000
DAIHATSU      9004833007000
DAIHATSU      9004833019000
DAIHATSU      9004833026000
DAIHATSU      9004833028000
DAIHATSU      9091603028000
SUBARU      1634187789
TOYOTA      90916-03042
TOYOTA      9091603042

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352024282000 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352024282000 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.