Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Piaggio SKIPPER Skipper 150 2T (CVM) (1995.01-1998.12) 15km » 352316170875 magneti marelli
wybrany samochód: 
Piaggio Skipper Skipper 150 2t (cvm) (1995.01-1998.12) 15km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 352316170875 MAGNETI MARELLI

352316170875 Pompa wodna MAGNETI MARELLI
107.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numery handlowe:

WPQ0875

numer części:

352316170875

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063603865
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 352316170875 MAGNETI MARELLI

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, MERIVA A 1.6 02.98-
numery OEM:
OPEL      1334078
OPEL      6334039
OPEL      93182042

Zastosowanie Pompa wodna 352316170875 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 352316170875 MAGNETI MARELLI:

Michał, Oświęcim
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Urzędów
2022-03-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Chęciny
2023-11-28
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2021-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Piastów
2022-11-08
 5/5
.
Sławomir, Granica
2025-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.