Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Seat TOLEDO III (5P2) 1.8 TFSI (2007.01-2009.05) 160km » 360219130034 magneti marelli
wybrany samochód: 
Seat Toledo Iii (5p2) 1.8 Tfsi (2007.01-2009.05) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 360219130034 MAGNETI MARELLI

    Ocena:
numery handlowe:

BSM0034

numer części:

360219130034

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Średnica 1 [mm]17,46
nr EAN8001063420523
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 360219130034 MAGNETI MARELLI

Pompa hamulcowa (17,5mm) pasuje do: CITROEN 2 CV, ACADIANE 0.6 02.70-07.90
numery OEM:
CITROËN      75492557
CITROËN      75529622
CITROËN      95493192
CITROËN      95493259
CITROËN      95588595
PEUGEOT      95493192
zamienniki:
M 61 031
brak
BREMBO
FHM1008
brak
FERODO
0 204 123 046
brak
BOSCH
4009117
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 360219130034 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.