Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A6 C4 (4A2) 2.5 TDI quattro (1995.10-1997.10) 140km » 519700000042 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.5 Tdi Quattro (1995.10-1997.10) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000042 MAGNETI MARELLI

519700000042 Moduł pompy paliwa, GA(F/R) MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

GA2086

numer części:

519700000042

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Natężenie prądu [A]8
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]13,5
Rodzaj czujnikaCzujnik dźwigniowy
Układ wtryskowyWtrysk wielopunktowy (MPI)
Rodzaj paliwabenzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz regulatorem ciśnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar]5
nr EAN8001063744926
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000042 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: CITROEN C4 PICASSO I, DS5, PEUGEOT 5008 1.6 07.08-03.17
numery OEM:
CITROËN      1525RV
CITROËN      1613305080
CITROËN      9684994680
PEUGEOT      1525RV
PEUGEOT      1613305080
PEUGEOT      9684994680

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000042 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.