Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Renault MEGANE Scénic (JA0/1_) 2.0 i (JA02, JA0G) (1999.01-1999.09) 109km » 519700000161 magneti marelli
wybrany samochód: 
Renault Megane Scénic (ja0/1_) 2.0 I (ja02, Ja0g) (1999.01-1999.09) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa, GA 519700000161 MAGNETI MARELLI

519700000161 Moduł pompy paliwa, GA MAGNETI MARELLI

    Ocena:
numery handlowe:

GA2205

numer części:

519700000161

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]13,5
Rodzaj czujnikaCzujnik dźwigniowy
Układ wtryskowyWtrysk wielopunktowy (MPI)
Rodzaj paliwabenzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar]3,5
nr EAN8001063907376
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA 519700000161 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: MERCEDES A (W168) 1.4-2.1 07.97-08.04
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1684700394
MERCEDES-BENZ      1684701494
MERCEDES-BENZ      1684701994
MERCEDES-BENZ      1684702394
MERCEDES-BENZ      1684702494
MERCEDES-BENZ      1684702594
MERCEDES-BENZ      1684702894
MERCEDES-BENZ      1684703294
MERCEDES-BENZ      1684704294
MERCEDES-BENZ      A1684700394
MERCEDES-BENZ      A1684701494
MERCEDES-BENZ      A1684701994
MERCEDES-BENZ      A1684702394
MERCEDES-BENZ      A1684702494
MERCEDES-BENZ      A1684702594
MERCEDES-BENZ      A1684702894
MERCEDES-BENZ      A1684703294
MERCEDES-BENZ      A1684704294

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA 519700000161 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.