Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi AWD (2019.02-???) 249km » 940038514010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Kia K9 Ii (rj) 3.3 Gdi Awd (2019.02-???) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940038514010 MAGNETI MARELLI

940038514010 Jednostka sterująca, układ zapłonowy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 940038514010
Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940038514010

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

940038514

numer części:

940038514010

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063001784
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940038514010 MAGNETI MARELLI

Moduł zapłonowy (7 pin) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 155, 164, 33, CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XANTIA, XM, ZX, FERRARI F355 BERLINETTA, FIAT MULTIPLA, PUNTO 0.9-3.8 10.87-06.10
numery OEM:
CITROËN      9607361280
FIAT      7648798
PEUGEOT      594554

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940038514010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940038514010 MAGNETI MARELLI:

Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.