Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI (1979.08-1986.10) 110km » 944390425400 magneti marelli
wybrany samochód: 
Peugeot 505 (551a) 2.0 Ti, Sti (1979.08-1986.10) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 944390425400 MAGNETI MARELLI

944390425400 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390425400
Alternator 944390425400

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MRA42540

numer części:

944390425400

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ilość żeber6
Pozycja / stopieńli 60
Rodzaj mocowaniaPojedyncza dźwignia obrotowa
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]48
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
ID wykonania wtyczkiDFM
nr EAN8001063531885
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390425400 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 120A, odnowiony) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C (W203) 2.0 09.00-05.02
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0111548402
MERCEDES-BENZ      0111549302

Zastosowanie Alternator 944390425400 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390425400 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.