Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A4 B6 Avant (8E5) 3.0 quattro (2001.04-2004.12) 218km » 944390430910 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 Avant (8e5) 3.0 Quattro (2001.04-2004.12) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 944390430910 MAGNETI MARELLI

944390430910 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390430910
Alternator 944390430910

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MRA43091

numer części:

944390430910

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ilość żeber6
Pozycja / stopieńre 35
Rodzaj mocowaniaPodwójna dźwignia obrotowa
Złącze / klemabez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]59
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN8001063531618
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390430910 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 120A, odnowiony) pasuje do: VOLVO V40, RENAULT ESPACE III, LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, SCENIC I 1.6/1.9D 07.95-08.03
numery OEM:
RENAULT      77 00 430 182
RENAULT      77 11 134 722
RENAULT      8200054588
RENAULT      8200107686
zamienniki:
8EL 737 844-001
brak
HELLA
437184
brak
VALEO
437322
brak
VALEO
746012
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator 944390430910 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390430910 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.