Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) (2004.09-???) 207km » 944390518070 magneti marelli
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii Break (re_) 3.0 V6 (rexfuf) (2004.09-???) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 944390518070 MAGNETI MARELLI

944390518070 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390518070
Alternator 944390518070

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943346053010, MAR6053, MRA51807

numer części:

944390518070

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ilość żeber4
Rodzaj mocowaniaPodwójna dźwignia obrotowa
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]50
Ø koła pasowego [mm]61
nr EAN8001063537696
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390518070 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 50A, odnowiony) pasuje do: SUBARU JUSTY II, SUZUKI SAMURAI, SWIFT II, VITARA, X-90 1.3/1.6 07.88-12.04
numery OEM:
MITSUBISHI      A1T01791
MITSUBISHI      A1T02991
MITSUBISHI      A7T00191
MITSUBISHI      A7T02491
SUZUKI      31400-60A10
SUZUKI      31400-60A11
SUZUKI      31400-71050
SUZUKI      31400-71C10
SUZUKI      31400-71C50
SUZUKI      31400-86520
SUZUKI      31400-86521

Zastosowanie Alternator 944390518070 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390518070 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.