Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.4 4WD (P24W) (1986.11-1990.12) 109km » 944390904340 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 Iii Autobus (p0_w, P1_w, P2_w, P3_w) 2.4 4wd (p24w) (1986.11-1990.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 944390904340 MAGNETI MARELLI

944390904340 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390904340
Alternator 944390904340

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063377416010, 063731834010, MRA90434

numer części:

944390904340

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ilość żeber6
Pozycja / stopieńli 80
Rodzaj mocowaniaMocowanie 4-punktowe
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]150
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]54
ZaciskB+(M8)
ID wykonania wtyczki3 PIN
nr EAN8001063538648
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390904340 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 150A, odnowiony) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50, FORD C-MAX, FIESTA V, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI, FUSION, KUGA I, MAZDA 3 1.6D/2.0D 10.03-05.13
numery OEM:
FORD      1 229 259
FORD      1 255 711
FORD      1 477 738
FORD      3M5T 10300 YB
FORD      3M5T 10300 YC
FORD      3M5T 10300 YD
MAZDA      Y601-18-300
VOLVO      30 795 423
VOLVO      8 603 183

Zastosowanie Alternator 944390904340 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390904340 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.