Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Toyota SIENNA (_L3_) 3.5 4WD (GSL35_) (2010.01-???) 267km » A71022MT magnum technology
wybrany samochód: 
Toyota Sienna (_l3_) 3.5 4wd (gsl35_) (2010.01-???) 267km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A71022MT MAGNUM TECHNOLOGY

A71022MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A71022MT
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A71022MT
A71022MT
21.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A71022MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427303775
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A71022MT MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: NISSAN ALMERA TINO, ALTIMA, MAXIMA / MAXIMA QX V, MURANO I, PRIMERA, X-TRAIL I 1.6-3.5 08.00-
numery OEM:
NISSAN      54320-8H310
NISSAN      54320-8H311
NISSAN      54325 8J000

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A71022MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A71022MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.