Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7Y023 magnum technology

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7Y023 MAGNUM TECHNOLOGY

A7Y023 Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7Y023
Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P  A7Y023
A7Y023
62.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7Y023

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7Y023 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CHRYSLER SEBRING 2.0/2.4/2.7 04.01-06.07

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7Y023 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7Y023 producenta MAGNUM TECHNOLOGY

CHRYSLER

04879071AD, 04879072AD, 04879072AE, 4879071AD, 4879072AD

numery OEM:
CHRYSLER      04879071AD
CHRYSLER      04879072AD
CHRYSLER      04879072AE
CHRYSLER      4879071AD
CHRYSLER      4879072AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7Y023 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7Y023 MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.