Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » A9W009MT magnum technology

Dystans gumowy, resorowanie A9W009MT MAGNUM TECHNOLOGY

A9W009MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A9W009MT
Dystans gumowy, resorowanie A9W009MT
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A9W009MT

Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427320499
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A9W009MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 133mm, komplet 2 szt.) pasuje do: SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI, VW BEETLE, GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI, JETTA III, PASSAT B6, PASSAT B7 1.2-3.6 02.03-

Dystans gumowy, resorowanie A9W009MT ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Dystans gumowy, resorowanie A9W009MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

VOLKSWAGEN

3C0511359

SKODA

3C0511359

numery OEM:
SKODA      3C0 511 359
VOLKSWAGEN      3C0 511 359

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A9W009MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.