Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 1433 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1433 000S MAHLE

ACP 1433 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 1433 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1433 000S
ACP 1433 000S
mahle ACP 1433 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1433 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1433 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1433 000S mahle

    Ocena:
numery handlowe:

351340971, 70818145, 8FK 351 340-971, ACP 1433 000P

numer części:

ACP 1433 000S

dostawca:

MAHLE

ID kompresora 7SEU17C
Ograniczenia producenta Denso
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 4
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4057635040105

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1433 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64) 4.0/4.4/4.8 07.03-12.10
numery OEM:
BMW      6 915 083
BMW      6 953 474
BMW      64509174805
BMW      64526953474
BMW      9 174 805
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1433 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.